Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Кам’янець-Подільській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням німецької мови Хмельницької області в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19)

Відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в закладах освіти в період карантину в зв’язкку з поширенням корона вірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 та листа МОН України № 1/9-420 від 05.08.2020 року «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-20021 навчальному році», з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2020-2021навчальному році заклад має здійснювати свою діяльність з урахуванням тимчасових рекомендацій, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

1. Відповідальність за виконання Тимчасових рекомендацій покладається на директора школи Судець В.В.

2. Керівник закладу Судець В.В., заступник директора з виховної роботи Багрій Ю.І., завідуюча господарством Ружицька Н.Ц. забезпечують:

  • щоденний контроль за виконанням Тимчасового порядку;
  • проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  • розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.

Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце.

4. Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку одна захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

5. Керівник закладу Судець В.В. забезпечує:

  • організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
  • проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);
  • обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, атестаційної комісії, конференцій трудового колективу тощо);
  • медичний пункт закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту);
  • розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотриманняреспіраторної гігієни та етикету кашлю;
  • респіраторної гігієни та етикету кашлю.

Вимоги щодо організації освітнього процесу

6. У закладі освіти розробляється маршрут руху здобувачів освіти та складається графік, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен формуватися таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

7. Педагогічний склад закладу перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.

У закладі освіти розробляється алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти.

8. Класні керівники щодня ведуть журнал для відображення опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

9. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.

10. На вході до всіх приміщень закладу організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця дня обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

11. Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо).

12. Розклад занять складається з можливістю визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп.

13. Забезпечується раціональне використання запасних виходів із закладу, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

14. За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

15. З метою безпеки учасників освітнього процесу, уникнення перевантаження дітей для збереження їхньої імунної системи, уникнення скупчення учнів у закладі, запобігання розповсюдження гострих інфекційних респіраторних захворювань застосовувати технології змішаного навчання, а саме: частину уроків проводити дистанційно (за потреби).

16. У санітарних кімнатах забезпечується наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників. Використання багаторазових рушників заборонено.

17. Після проведення занять у кінці робочого дня забезпечується очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння, перил тощо).

18. Після кожного навчального заняття здійснюється провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.

19. Біля виходів з приміщення школи розміщуються контейнери з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».

Вимоги до організації харчування

19. В закладі освіти розробляється графік харчування здобувачів освіти.

20. При організації харчування забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

21. Працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії, не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

22. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

23. Керівник закладу організовує централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

24. Працівники харчоблоку, які видають страви або здійснюють розрахунок, повинні бути забезпечені засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

25. При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук). антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

26. З працівниками харчоблоку необхідно провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.

 
Контакти
32300, м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область, Польський ринок, 6 "а"

(03849)7-44-44 kpschool1@gmail.com

Карта сайта

Дні прийому директора закладу
Вівторок - 8:30-10:00
Четвер - 8:30-10:00

На період карантину обов'язковий попередній запис за телефоном

(03849)7-44-44

Сайт управляється системою uCoz