ДИТЯЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЮНИХ КАМ'ЯНЧАН
"ПЕРЛИНА ПОДІЛЛЯ"
1. Загальні положення
1.1. Дитяче об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля» (далі: дитяче об’єднання) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», указами Президента України, постановами Верховної Ради України, наказами Міністерства освіти і науки України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
1.2. Дитяче об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля» є системною формою позакласної роботи з національно–патріотичного виховання, важливим засобом формування ціннісних ставлень у молодших школярів до суспільства і держави, людей, культури і мистецтва, природи, праці, себе через вивчення історичного минулого та сьогодення рідного міста.
1.3. Метою дитячого об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля» є виховання патріотів рідного міста на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції.
1.4. Основні завдання дитячого об’єднання:
- виховання молодших школярів у дусі патріотизму та любові до рідного міста, його історичних, природних, культурних та спортивних цінностей, поваги до славетних кам’янчан;
- набуття учнями знань про малу батьківщину;
- формування соціальної активності та відповідальності дітей; - пропагування та популяризація рідного міста;
- формування у дітей знань та вмінь організації змістовного дозвілля;
- закріплення основ самоврядування в учнівських колективах;
- налагоджування партнерської взаємодії з різними соціальними інституціями для раціонального і ефективного використання їх можливостей у розвитку вихованців дитячих об’єднань;
- використання потенціалу соціальних мереж для мобільності взаємодії членів дитячого об’єднання.
1.5. Напрямки діяльності дитячого об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля»:
- Кам’янець історичний,
- Кам’янець екологічний,
- Кам’янець сучасний,
- Кам’янець мистецький,
- Кам’янець спортивний,
- Славетні кам’янчани.
II. Учасники дитячого об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля»
2.1. Учасниками дитячого об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля» є учні 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів, об’єднані на добровільних засадах.
III. Керівництво дитячим об’єднанням юних кам’янчан «Перлина Поділля»
3.1. Загальне керівництво дитячим об’єднанням юних кам’янчан «Перлина Поділля» здійснюють заступник директора з виховної роботи та педагог-організатор школи.
3.2. Безпосередня організація та проведення роботи дитячого об’єднання покладаються на класоводів та вихователів груп продовженого дня.
3.3. З метою забезпечення ефективної діяльності дитячого об’єднання до співпраці залучаються представники позашкільних навчальних закладів, музеїв, громадських організацій тощо (за згодою).
IV. Порядок і строки проведення
4.1. Дитяче об’єднання юних кам’янчан «Перлина Поділля» працює впродовж навчання учнів у школі І ступеня.
4.2. Заходи в рамках роботи дитячого об’єднання організовуються впродовж навчального року 1-2 рази на місяць відповідно до Програми роботи дитячого об’єднання та річного плану роботи навчального закладу.
4.3. Підсумкові заходи проводяться у кінці кожного навчального року, приурочені до Дня міста:
- 1 класи – виготовлення лепбуків «Я люблю Кам’янець – Подільський»;
- 2 класи – фотосушка «Кам’янець – Подільський – місто сонця»;
- 3 класи – фестиваль - виставка проектних робіт «Славимо рідне місто»;
- 4 класи – історико – туристичний квест «Я - кам’янчанин».
V. Очікувані результати
5.1. Сформованість у молодших школярів:
- почуття патріотизму до рідного краю, відчуття себе кам’янчанином, причетності до усього, що відбувається у нашому місті;
- обізнаності з історичним минулим міста, шанобливого ставлення до історичних, природних, спортивних та культурних об'єктів міста, його традицій, необхідності відповідального ставлення до їх збереження;
- пізнавального інтересу молодших школярів до сучасних здобутків нашого міста та вміння популяризувати його;
- поваги до славетних кам’янчан, людей праці, гордості за них;
- набуття соціального досвіду, засвоєння різних соціальних ролей дітьми;
- засвоєння моральних цінностей, почуттів відповідальності, ініціативності, гідності по відношенню до скарбів рідного міста, громадської активності;
- початкових уявлень про підприємства, які працюють у нашому місті, світ професій;
- вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання, працювати в команді;
- знань і вмінь організації змістовного дозвілля, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я, навичок ведення здорового способу життя;
- підвищення рівня вихованості учнів.